Перемовини у проєктах
Як досягти виграшу для обох сторін та обрати вірну стратегію для отримання бажаного результату в перемовинах
Чи можливі перемовини з виграшем для двох сторін? До якої міри можна поступитися, щоб зберегти відносини? Коли блеф і маніпуляція припустимі в переговорах?
Практика показує, що виграш обох сторін - цілком реальна ситуація. Поступатися потрібно, тільки отримавши «Викуп», а блеф і маніпуляція, перш за все, небезпечні для вас, але і з ними можна справитися. Звичайно за умови, що ви вмієте не включатися в гру опонента, знаєте, чого хочете в вигляді «викупу» і як уберегти себе від використання невірної стратегії. Адже канони перемовин існують давно, але їх завжди можна використовувати по-своєму. Як говорив Далі: «Навчіться малювати, як майстри Ренесансу, а потім малюйте, що хочете».
Програма: | Програма розвитку soft skills |
Місце проведення: | ONLINE або OFFLINE |
Тривалість: | 2 (OFFLINE) або 4 (ONLINE) дні, 16 академічних годин |
Дати проведення: | Відкрита дата |
Мова: | українська, російська |
|
Так
|
Бонус: | 16 PDU's |
Вартість: |
|
Що і навіщо?
Практикум, на якому цікаві кейси дозволять:
- спробувати себе в ролі переговорних стратегів,
- отримати розгорнутий аналіз ситуації і вашої поведінки на переговорах,
- визначити, як готуватися до переговорів, адже успішність переговорів на 80% залежить від прорахунку на кілька ходів вперед і підготовки сценарію, і тільки на 20% від імпровізації.
Кому буде корисно:
- Практика проєктного управління (керівникам проєктів, програм, портфелю, РМО)
- Учасникам проєктних команд
- Замовникам проєктів
Модулі практикуму:
- Визначення поняття «перемовини». Обов'язкові етапи ефективних переговорів.
- 4 складових переговорного процесу.
- Справжні цілі в переговорах, їх значення, формулювання. Уміння розкрити справжні цілі опонента.
- Зона можливих домовленостей. Використання Зони можливих домовленостей для формування пропозиції.
- Робота з питаннями. Типи питань. Модель SPIN. Техніки активного слухання.
- Сценарії та стратегії ведення переговорів.
- Техніки протистояння маніпуляціям з боку опонента.
- Робота з контраргументацією в переговорах. Алгоритм конструктивної відповіді.
Корисні інструменти, які можна застосовувати в роботі вже наступного дня:
- Система аналізу стратегій опонента, включаючи невербальні сигналізатори;
- Рекомендації з протидії маніпуляціям різного виду;
- Методика визначення «Зони можливих домовленостей».
Форми і формати навчання та відпрацювання нових навичок:
- Теорія з коментарями консультанта;
- Кейсові завдання;
- Відеоаналіз прикладів і проведених переговорів в аудиторії;
- Робота з «Бланком підготовки до переговорів».