Управління конфліктами
Чи є можливість зовсім уникнути конфліктів? Ні, тому що це природна складова тривалого спілкування. І в той же час завжди є можливість вирішити конфлікт на такій стадії, на якій він буде безпечний для сторін. І навіть принесе користь.
Чи викликає у Вас сумнів ствердження про те, що саме високий рівень кваліфікації фахівців у команді може забезпечити успіх проекту? Це знають всі лідери проєктів. Саме тому так багато часу і уваги приділяється підбору команди. Ви просили порекомендувати, шукали, провели співбесіду, узгоджували - і ось нарешті команда зібрана. Але поки що це не команда, це набір окремих фахівців. І один з важливих пунктів, який повинен допомогти їм стати командою, це управління конфліктами.
Консультант і передача особистого досвіду:

Аліна Піддубна
Професійна керівниця проєктами з досвідом понад 10 років. Тренерка та консультантка з управління проєктами, портфелем проєктів, розвитку РМО та організаційних трансформацій
![]() |
Програма розвитку soft skills |
![]() |
ONLINE або OFFLINE |
![]() |
2 (OFFLINE) або 4 (ONLINE) дні, 16 академічних годин |
![]() |
Відкрита дата |
![]() |
українська, російська |
![]() |
Так |
![]() |
16 PDU's |
|
Що і навіщо?
Цей практикум для тих, хто хоче навчитися розрізняти конфліктні ситуації ще до стадії «розгортання». Спробувати на собі інструменти вирішення конфліктів і скласти власні правила використання конфліктів в своїх командах з урахуванням пост-конфліктного стресу для членів команди.
Кому буде корисно:
- Керівникам проєктів;
- Керівникам проєктних офісів (РМО);
- Керівникам функціональних підрозділів;
- Учасникам проєктних команд.
Модулі практикуму:
- Поняття «конфлікт» та його механіка в проєкті.
- Умови виникнення конфлікту в команді проєкту.
- Мотиви сторін в конфлікті.
- Стадії протікання конфлікту в команді.
- Стратегії поведінки в конфлікті. Як вибрати потрібну стратегію при конфлікті в команді?
- Що підсилює конфлікт? Впевнений, непевний, агресивна поведінка.
- «Я» - висловлювання, як профілактика конфліктних ситуацій в команді.
- Увага! Складний замовник! Робота з агресивними або критикують замовниками або партнерами.
- «Швидка допомога» для пост-конфліктного стресу. Техніки саморегуляції емоційного стану.
- Рекомендації по роботі з конфліктною ситуацією в конкретних командах.
Корисні інструменти:
- Методика діагностики конфліктної напруги;
- «Я» - висловлювання для предутілізаціі конфлікту.
- Алгоритм роботи з конфліктними ситуаціями на стадії «розгортання конфлікту».
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
- Теорія з коментарями консультанта;
- Практичні завдання на використання інструментів і навичок;
- Відеоаналіз рольових вправ, відеоаналіз прикладів.