Управління командою проєкту
Як сформувати та розвивати ефективну команду проєкту.
У нашій слов'янській культурі якось не прийнято враховувати вплив на мотивацію співробітника інших стимулів, крім грошових. Навчитися «зчитувати» поведінку і визначати прихований мотив учасника команди, «підстьобувати» драйв кожного з метою «настройки» на результат, уміти задавати питання для створення і підтримки ефективної комунікації, самостійно спробувати, як делегувати відповідальність і повноваження виконавцю при постановці завдання - це навичка, яку може і повинен опанувати кожен керівник проєктів та програм.
Консультант і передача особистого досвіду:

Аліна Піддубна
Професійна керівниця проєктами з досвідом понад 10 років. Тренерка та консультантка з управління проєктами, портфелем проєктів, розвитку РМО та організаційних трансформацій
![]() |
Програма «Basic» |
![]() |
ONLINE або OFFLINE |
![]() |
2 (OFFLINE) або 4 (ONLINE) дні, 16 академічних годин |
![]() |
Відкрита дата |
![]() |
українська, російська |
![]() |
Так |
![]() |
16 PDU's |
|
Що і навіщо?
Керівниками не народжуються - ними стають, а команда мрії не дається з неба, а формується та розвивається. Успішний керівник проєкту розумно поєднує в собі як «жорсткі» вміння і навички планування, виконання та контролю проєктів, так і «м'які» навички вибудовування ефективних взаємин з людьми на різних вертикалях управління.
Кому буде корисно:
- Керівникам проєктів - з досвідом та без
- Фасилітаторам та коучам проєктних команд
- Керівнику проєктного офісу (РМО) та працівникам РМО
Модулі практикуму:
- Ключові концепції управління управління людьми;
- Спонсор, проєкт, команда і я;
- Керівник проекту - хто він ?;
- Модель компетенцій керівника проєкту;
- 8 навичок керівника проєкту роботи з людьми;
- Навички міжособистісного спілкування;
- Індивідуальні відмінності між членами команди: моделі поведінки і методики їх визначення;
- Створення обстановки в команді, що підвищує мотивацію;
- Навички вирішення конфліктів;
- Робота з кризами в команді.
Корисні інструменти:
- Модель компетенцій керівника проєкту;
- Визначення свого типу поведінки і типу поведінки своїх співробітників за декількома методиками;
- Відпрацювання навички делегування відповідальності і повноважень учасника команди;
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
- Теорія з коментарями консультанта
- Рольові ігри зі складних комунікативних ситуацій в аудиторії
- Рішення кейсів
- Робота з різними формами зворотного зв'язку