Виступи і презентації в управлінні проєктом
Як бути впевненим, що твою презентацію почули, а не прослухали?
Як сказати своїй команді проєкту на нараді те, що дійсно надихає?
Для цього потрібно впоратися і зі своїм хвилюванням, і з нудьгою в очах аудиторії, і навіть з можливими каверзними питаннями.
Ораторам, талановитим від природи, вдається це з легкістю. А ще вони встигають переконати аудиторію в тому, що єдина істина - це зміст їх презентації. А що робити тим, хто від природи явно отримав інші, але не це вміння? Чи не переживати і розвивати свої навички публічних презентацій. Уїнстону Черчиллю, Мартіну Лютеру Кінгу, Маргарет Тетчер це вдалося. Непогана компанія, щоб приєднатися, чи не так?
Консультант і передача особистого досвіду:

Аліна Піддубна
Професійна керівниця проєктами з досвідом понад 10 років. Тренерка та консультантка з управління проєктами, портфелем проєктів, розвитку РМО та організаційних трансформацій
![]() |
Програма розвитку soft skills |
![]() |
ONLINE або OFFLINE |
![]() |
2 (OFFLINE) або 4 (ONLINE) дні, 16 академічних годин |
![]() |
Відкрита дата |
![]() |
українська, російська |
![]() |
Так |
![]() |
16 PDU's |
|
Що і навіщо?
16 годин практичних занять для виявлення своїх слабкостей і визначення зон розвитку у власному стилі презентації. Немає власного стилю? Буде можливість сформувати. Є свій власний, затишний і надійний стиль, але він дещо приївся? Є можливість урізноманітнити і спробувати більше варіацій. Адже у кожного з нас часто не одна і навіть не дві аудиторії слухачів. І до будь-якої з них потрібно бути готовими! Зворотній зв'язок і детальне враження за своїми виступами ви отримаєте і від групи, і від тренера, і навіть від себе самого, за допомогою відеоаналізу.
Кому буде корисно:
- Керівникам проєктів
- Учасникам проєктних команд
- Фасилітаторам та коучам проєктних команд
- Керівникам проєктних офісів (РМО)
- Замовникам проєктів
Модулі практикуму:
- Підготовка ведучого до презентації. Основні елементи виступу. «Ролі» ведучого.
- Опрацювання хвилювання і страхів перед виступом.
- Формування контенту презентаціі. Методи залучення й утримання уваги учасників.
- Експрес-методи адаптації презентації до учасників. Заборонена зона - слова і вирази, які викликають опір аудиторії.
- Управління першим враженням аудиторії. Основні фактори управління враженням. Вибір рівня формальності / неформальності спілкування з аудиторією.
- Вибір одягу та аксесуарів для виступу. Проведення презентації в інтерактивній (діалогової) формі. Управління увагою учасників по ходу виступу. Уміння виділяти найбільш суттєві ідеї, факти і вирази.
- Два рівня контакту: невербальний і вербальний. Робота з голосом (гучність, тональність і модуляція голосу). Міміка і візуальний контакт з учасниками. Управління жестами і позою спікера.
- Робота з важкими учасниками в аудиторії. Питально технології. Алгоритм і інструменти відповідей на провокативні питання. Прийоми і техніки аргументації.
Корисні інструменти:
- Методи управління власним хвилюванням;
- Перелік технік розвитку характеристик мови: гучність, темп, чіткість, паузи, «слова-паразити»;
- Методика формування та швидкої адаптації змісту презентації;
- Визначення рівня адекватної жестикуляції для вашого стилю презентації;
- Правила переміщення і встановлення візуального контакту з аудиторією;
- План розвитку індивідуального стилю презентації.
Форми і формати навчання та напрацювання нових навичок:
- Теорія з коментарями консультанта;
- Практичні завдання для застосування інструментів і навичок;
- Відеоаналіз виступу, відеоаналіз прикладів;
- Робота з технікою «Монтажний стіл».